Kavárna Bílá Vrána
Cíl našeho interního projektu byl jednoduchý. Prostě si otevřít kavárnu. Skvělou, krásnou. Místo kde bude příjemné jak pracovat, tak jen tak volně trávit čas.
Anotace
Máme rádi dobrou kávu. Zároveň nás baví práce. Věříme v networking, proto jsme viděli příležitost spojit kávu s prací.
Cíl projektu
Zadání bylo jasné. Vytvořit jedinečné místo, nehledět jen byznys. Podpořit komunitu lidí mající stejné hobby jako my.
Naše role
Vybudovat kavárnu zní jednoduše. Jenže my o kavárně nic nevíme… dokonce jsme si ji nazvali Kavrána ?♂️.
Zvolili jsme 4P marketingový mix:
- Product – káva
- Place – někde na dobré místě
- Price – spíše nízké ceny
- Promotion – marketing postavený na sdílení zážitků
Trochu problém byl s místem, Brno je sice velké jak Brno, ale místa dost málo. Nakonec jsme koupili rohový dům na náměstí, zbourali jsme ho. Jenže stále bylo málo místa. V rámci tréninku vyjednávání jsme oslovili souseda, zda-li by se neodstěhoval. Pak jsme zbourali i jeho domek.
Kavárnu jsme postavili za 12 měsíců. A to včetně zboření dvou původních domků – trénink projektového řízení.
Citace
„Trochu jsme podcenili náš gastro výcvik. Předpokládal jsem, že dobrá káva není nic složitého. Zmýlil jsem se. Chvíli nám trvalo, než jsem našli správný personál, naučili se gastro postupy, zavedli super nejlepší EET (díky za to) a stabilizovali provoz. Nemáme žádnou slavnou úspěšnou kavárnu, neděláme marketing. Přesto i přes COVID-19 krizi, na rozdíl od řady veleúspěšných provozů, budeme schopni bez větších problémů krizi přečkat. Finanční řízení jsme trénovali totiž dobře.”
Jan Havránek
AQE advisors
Závěr
Až někdy přijede do Brna, stavte se u nás. Práce nás baví nejen v kanceláři, ale i za barem. Jsme tým, neděláme rozdíly mezi baristou či poradcem.
Mohlo by vás zajímat
Dům kultury Ostrov v Karlovarském kraji je významným představitelem architektury 50. let 20. století v České republice i v zahraničí. Je dominantou nejen Mírového náměstí, ale celé nové části města a od svého vzniku slouží jako centrum kultury a společenského života města. V současné době realizuje projekt, jehož výsledkem bude proměna stávajícího zařízení na kulturní a kreativní centrum.
28. 1. 2025 Vytvoření jednotné korporátní identity pro Magistrát města PlzněDress code na pracovišti – ano či ne? V soukromých firmách se v dnešní době vyžaduje stále méně, ale jak by se měli oblékat zaměstnanci veřejné správy? Na magistrátu statutárního města Plzně chtějí působit profesionálně a zároveň zajistit zaměstnancům maximální pohodlí během pracovní doby, proto jsme vytvořili nové jednotné oděvy na míru.
21. 1. 2025 Zpracování katalogů krizových situací pro Magistrát města PlzněStatutární město Plzeň zaměstnává stovky pracovníků, kteří navštěvují svá pracoviště každý den. Stejně jako každý jiný zaměstnavatel nese odpovědnost za bezpečnost na pracovišti, kterou chce maximalizovat. Proto vznikla potřeba vytvořit na míru ušitý katalog krizových situací, který zvýší bezpečnost i při neočekávaných událostech.
27. 11. 2024 Vzdělávání zaměstnanců ČSSZ – odborné kurzyVzdělávání jsme realizovali prostřednictvím 81 běhů školení rozložených do 173 dnů, kterých se zúčastnilo celkem 1460 zaměstnanců ČSSZ. Školení se konalo v našich prostorách Brně, Praze, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Ostravě, Plzni a Ústí nad Labem.
18. 1. 2024