Zpracovali jsme obrovské množství dat a zjistili, jaké je klima v pardubickém školství

12. 2. 2024

Naším úkolem bylo vytvoření strategie školství v Pardubicích a realizace rozsáhlého průzkumu klimatu. Ten jsme dělali opakovaně a vytvořili agregované rozdílové heatmapy.

Anotace

Když jsme v roce 2019 spolupracovali s městem na nové strategii školství, realizovali jsme rozsáhlý průzkum klimatu, do kterého se zapojilo 8 723 respondentů z řad zaměstnanců, rodičů a dětí. Odezva byla obrovská. Velmi to proto ovlivnilo priority a cíle, které jsme do strategie vnořili. Město Pardubice je při řízení školství velmi inovativní a proto souhlasilo s tím, že budeme strategii průběžně vyhodnocovat – na základě principů „evidence base policy“.

Cíl projektu

Cílem projektu bylo po čtyřech letech tento rozsáhlý výzkum zopakovat.

Naše role

Vytvořit agregované rozdílové heatmapy a výstupy poskytnout každé jedné škole.

Vznikl proto následující soubor dokumentů:

  1. Dotazníky, rok 2023, agregované výsledky – 4 soubory
  2. Dotazníky, rok 2023, jednotlivé školy bez komentářů – 114 souborů
  3. Dotazníky, rok 2023, jednotlivé školy s komentáři – 114 souborů
  4. Srovnání výsledků 2019 vs. 2023 – agregované výsledky – 4 soubory
  5. Srovnání výsledků 2019 vs. 2023 – po školách – 110 souborů
  6. Heatmapa 2019, 2023, 2019 vs. 2023 – 12 listů ve 4 souborech

Závěr

Na zpracování takto robustního datového výstupu byl dohodnut termín jednoho měsíce, museli jsme tedy jsme agilně vyvinout nástroj pro automatizované zpracování a interpretaci. To se nám i v tomto termínu podařilo.




Mohlo by vás zajímat