Děti jsou podle výsledků analýzy ve škole spokojeny
Výzkumu, který ve školských zařízeních probíhal na podzim loňského roku, se zúčastnilo téměř 3 700 rodičů, zhruba 4 100 dětí druhého stupně základních škol a 929 pedagogických i nepedagogických zaměstnanců, včetně ředitelů škol.
„Zpětnou vazbu, kterou město prostřednictvím tohoto dotazníkového šetření získalo, lze hodnotit opravdu pozitivně. Například chod organizace jako celku zaměstnanci vnímají velmi kladně a pozitivně hodnotí také pracovní podmínky či možnost zapojit se do procesu rozhodování a zavádění případných změn v chodu školy. Velmi potěšující byla také zpětná vazba žáků druhého stupně základních škol, kdy přes 80 procent z dotazovaných je spokojeno se školou, kterou navštěvuje. Stejně tak je tomu v případě rodičů dětí v mateřských školách, kdy přes 90 procent z nich by školku doporučilo i jiným rodičům,“ informuje o výsledcích výzkumu náměstek primátora zodpovědný za oblast školství Jakub Rychtecký.
Mohlo by vás zajímat
Mám rád osobní setkávání. Nelituji času, který trávím na cestách, osobní vztah se zákazníkem, možnost se vidět, společně řešit výzvy, diskutovat, vnímat energii druhého, je pro práci poradce klíčové.
20. 3. 2021 Kdy jsou SMART cíle skutečně „smart“Stalo se jakýmsi plánovacím předsudkem, že všechny cíle strategických dokumentů musí být tzv. SMART. I když to se to při teoretické disputaci zdá jednoznačné, ostatně přeci je jasné, že abychom cílů dosáhli, musíme jen stanovit v takové podobě, aby dosažitelné, praktická aplikace tak jednoznačná není.
9. 1. 2024 Politika, koncepce, strategie, plán – kdy a jak použít správný typ?Při poslední aktualizaci našeho šetření, které se věnuje využití strategického plánování ve městech v ČR (206 ORP), jsme pro rok 2022 navýšili průměrný počet dokumentů strategického významu na 11,4 ze stavu 10,6 v roce 2019. Našim obcím přibývají zejména adaptační strategie a energetické koncepce.
29. 1. 2023 Financování regionálního školstvíJedním z důležitých témat posledních let je financování regionálního školství.
1. 2. 2022