
Základní škola Úšovice se dlouhodobě potýkala s absencí odborné přírodovědné učebny, což negativně ovlivňovalo kvalitu výuky, motivaci žáků a jejich praktické dovednosti.
26. 3. 2025
Vzdělávací akce na vysoké úrovni. To je vize AQE. Proto vznikly prostory academy HUB v Praze v Karlíně. V moderních vzdušných prostorech pravidelně školíme úředníky v manažerských dovednostech, správních činnostech i v práci s umělou inteligencí. Ve dnech, kdy neprobíhají školení pro veřejnou správu, nabízíme prostory k pronájmům firmám a úřadům pro jejich soukromé eventy a školení.
3. 2. 2025
Dům kultury Ostrov v Karlovarském kraji je významným představitelem architektury 50. let 20. století v České republice i v zahraničí. Je dominantou nejen Mírového náměstí, ale celé nové části města a od svého vzniku slouží jako centrum kultury a společenského života města. V současné době realizuje projekt, jehož výsledkem bude proměna stávajícího zařízení na kulturní a kreativní centrum.
28. 1. 2025
Nebuď lama a nauč se používat umělou inteligenci. Tak jsme v AQE nazvali nový kurz, kterým jsme doslova zaplavili trh se vzděláváním. Od dubna 2024 jsme proškolili celkem 1452 úředníků z celé ČR.
23. 1. 2025
Dress code na pracovišti – ano či ne? V soukromých firmách se v dnešní době vyžaduje stále méně, ale jak by se měli oblékat zaměstnanci veřejné správy? Na magistrátu statutárního města Plzně chtějí působit profesionálně a zároveň zajistit zaměstnancům maximální pohodlí během pracovní doby, proto jsme vytvořili nové jednotné oděvy na míru.
21. 1. 2025
Ústí nad Labem je historicky průmyslové město, jehož minulost spojená s těžkým průmyslem zanechala rozsáhlé ekologické škody, brownfieldy a rozdělenou sociální strukturu. Navzdory výhodné poloze na dopravní křižovatce trpí město úbytkem obyvatel, demografickou krizí a nízkou atraktivitou pro investory a nové obyvatele.
18. 12. 2024
Statutární město Plzeň zaměstnává stovky pracovníků, kteří navštěvují svá pracoviště každý den. Stejně jako každý jiný zaměstnavatel nese odpovědnost za bezpečnost na pracovišti, kterou chce maximalizovat. Proto vznikla potřeba vytvořit na míru ušitý katalog krizových situací, který zvýší bezpečnost i při neočekávaných událostech.
27. 11. 2024
V reakci na rozvoj elektromobility a rostoucí poptávky po bateriových článcích uvažoval zahraniční investor (automobilka Volkswagen) o investici do výstavby průmyslového parku v lokalitě armádního letiště v Líních u Plzně.
26. 11. 2024
Při prosazování Lex Aš je město opakovaně dotazováno na to, kolik budou navrhovaná opatření stát. Proto se vedení město rozhodlo nechat připravit dopadovou studii, která vyčíslí náklady a přínosy jednotlivých sandboxů.
20. 11. 2024
Českou ekonomiku čeká dlouhé období změn. Setrvale nízká nezaměstnanost, do jejíž úrovně výrazněji nezasáhla ani koronavirem způsobená ekonomická krize, svědčí o tom, že se dosavadní hospodářský model vyčerpal.
24. 9. 2024
Na základě návrhové části místní energetické koncepce byl identifikován i záměr energetických úspor v provozu školní kuchyně ZŠ Komenského, který dostal největší prioritu vedení města pro okamžitou realizaci.
20. 7. 2024
Předmětem veřejné zakázky bylo pořízení 6 ks nízkopodlažních tramvají, přičemž součástí předmětu veřejné zakázky byly také některé servisní zásahy v průběhu životnosti tramvají, která činí minimálně 30 let.
9. 7. 2024
Projekt měl zajišťovat pořízení dat DTM pro prvotní naplnění obsahu skládajícího se z konsolidace stávajících dat a nového mapování. Na nás byl příprava kompletní projektové žádosti.
4. 7. 2024
V době vzniku požadavku na tento projekt si nové vedení Ministerstva dopravy ČR uvědomovalo důležitost optimalizace a racionalizace řídících a kontrolních procesů probíhajících na ministerstvu.
11. 3. 2024
Naším úkolem bylo vytvoření strategie školství v Pardubicích a realizace rozsáhlého průzkumu klimatu. Ten jsme dělali opakovaně a vytvořili agregované rozdílové heatmapy.
12. 2. 2024
Vzdělávání jsme realizovali prostřednictvím 81 běhů školení rozložených do 173 dnů, kterých se zúčastnilo celkem 1460 zaměstnanců ČSSZ. Školení se konalo v našich prostorách Brně, Praze, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Ostravě, Plzni a Ústí nad Labem.
18. 1. 2024
Na začátku naší práce stála definice tří modelových variant rozvoje pro různé intenzity výstavby. Tyto modely jsme propojili s očekávaným růstem poptávky po školství, zdravotnictví, kultuře, sportu a dalších občanských službách.
13. 12. 2023
Blansko je druhé největší město Brněnské metropolitní oblasti a zároveň město s jedním z nejlepších výsledků žebříčku kvality života. Potřeba nové strategie vychází z dynamiky změn, která se neustále zrychluje, a Blansko na tyto změny potřebuje vhodně reagovat.
30. 11. 2023
Město je naším dlouhodobým klientem. V souvislosti s dopady nejen koronavirové epidemie, ale i dalšími očekávanými dopady na ekonomiku jsme byli městem osloveni s požadavkem analyzovat hospodaření Technických služeb města.
11. 11. 2023
Práce s naším klientem město Slavkov u Brna je vždy specifická, jedinečná, v krásném prostředí, s týmem zkušených a motivovaných zaměstnanců a politiků.
8. 11. 2023
Celá vize nezahrnuje pouze vybudování multifunkční haly, ale zapadá do konceptu transformovat řešené území, zapojit břehy řeky do městského života, umožnit příčnou prostupnost území, doplnit či oživit lokální centra a proměnit vnitřní periferii města na plnohodnotnou součást městské struktury a zapojit ji do života města.
1. 11. 2023
Řešené území projektu je nejodlehlejší část nejchudšího regionu naší země. V širším měřítku chybí především aktivity, které by reálně pomohly a podpořily hospodářskou výkonnost regionu.
31. 10. 2023
Vizí je vytvořit z Ašska „místo pro život“ – zajistit v tomto výběžku takové podmínky pro život všech generací, které povedou k přílivu kvalifikovaných mladých lidí, rodin s dětmi tak, aby zde vznikla „nestárnoucí“ komunita s obdobnou skladbou obyvatel, jako je tomu ve vnitrostátních regionech.
31. 10. 2023
Pro udržení dostatečné dostupnosti bydlení pro své i budoucí obyvatele musí Plzeň neustále hledat optimální rovnováhu mezi vlastní a developerskou výstavbou, zajišťovat do budoucna odpovídající školskou a jinou občanskou vybavenost, volit mezi extenzivním a intenzifikačním prostorovým rozvojem.
20. 10. 2023
Předmětem projektu byl výzkum a vývoj prototypu mobilní jednotky na bezpečné a ekologické odstraňování nebezpečných nemocničních odpadů prostřednictvím technologie plazmového zplyňování. Na starosti jsme měli tvorbu podkladů k projektové žádosti a realizaci projektu vč. realizace výběrových řízení.
4. 10. 2023
Předmětem veřejné zakázky byla celková rekonstrukce autobusového nádraží v Kuřimi a zvýšení jeho kapacity. Rekonstrukce spočívala zejména ve zvýšení počtu autobusových nástupišť, rekonstrukci nástupních ploch, vybudování zastřešení terminálu pro zlepšení komfortu cestujících, a to za účelem většího využívání veřejné hromadné dopravy.
29. 7. 2023
Cílem bylo vytvořit unikátní G2B2B (“Government to Business to Business”) platformu a návazné služby, které budou efektivně, rychle a kvalitativně na vyšší úrovni „vestavitelné“ do každodenních procesů a funkcí klientů veřejné správy.
21. 7. 2023
Hospodářská ročenka hodnotí statisticky uplynulý rok a přibližuje to nejdůležitější, co se v něm událo. Dokument na svých cca 90 stranách stručnou a přehlednou formou shrnuje rok 2021 formou dat, rozhovorů a článků. Na spolupráci při jeho tvorbě jsme se podíleli s hlavním iniciátorem Hospodářskou komorou Karlovarského kraje.
8. 6. 2023
Samotná strategie se ve své implementační části věnovala nejen identifikaci doporučení potřebných intervencí, ale i prioritizaci projektů, kdy bylo vybráno 14 klíčových záměrů, na jejichž realizaci věnuje město největší úsilí.
20. 3. 2023
Naši supervizoři zajišťovali zavedení supervize jako standardního nástroje dlouhodobé podpory do organizací kraje. Supervize byla zaměřena zejména na vedoucí pracovníky jednotlivých organizací, sekundárně jsme pozornost věnovali jednotlivým týmu a jejich problémům vzniklých ze způsobu vedení organizace/týmu.
7. 12. 2022
Chodov se, stejně jako jiné obce v České republice, potýká s řadou problémů. Některé z těchto skutečností jsou relativně stálé (oblast dopravy, parkovaní apod.), jiné se však v čase nepředvídatelně mění.
24. 10. 2022
Trend vzdělávání nejen zaměstnanců veřejné správy směřuje od frontální výuky k prakticky zaměřeným kurzům. AQE academy nezůstává pozadu a klade důraz na aktivizaci účastníků školení, na jejich přímé zapojení do vzdělávání a interakci s lektorem.
20. 10. 2022
Hlavním cílem naší práce bylo vytvořit novou, moderní a vizuálně atraktivní strategii rozvoje města do roku 2033, která naplní vysoká očekávání vedení radnice i občanů města. Jako klíčová oblast budoucího rozvoje se ukázala problematika dostupného bydlení a možnosti pracovního uplatnění pro obyvatele.
26. 9. 2022
Dlouhodobě podporujeme rozvoj komunit v obcích a městech a participaci občanů. Jednou z forem, jak zapojit občany do veřejného dění, je uvolnění části městského rozpočtu pro návrhy, které si sami vymyslí a odhlasují.
20. 9. 2022
Dostat se blíže k občanům je obecný klíč každé městské komunikace, u participace to platí dvojnásob. Navrhli jsme proto ucelený mix komunikačních kanálů.
3. 9. 2022
Dynamicky se mění pohled na budoucnost sportu. Moderní města dávno nestojí jen v pozici realizátora sportovní infrastruktury. Pokud chtějí uspět, záběr je komplexnější. Stejně tak i náš pohled, je i díky inspiraci ze zahraničí, zaměřen na podporu a motivaci k volnočasového pohybu.
20. 4. 2022
Projekt Centra polytechnické výchovy a vzdělávání navazuje na projekt Polytechnické mateřské školky a tvoří tak mezičlánek mezi odbornými školami a předškolním vzděláváním, které se na Boskovicku nacházejí. Díky tomu je možné v Boskovicích získat bez dojíždění polytechnické vzdělávání od mateřské školy až po vyšší odborné.
9. 3. 2022
Poslední roky vysvětlujeme klientům, že konveční způsob přístupu ke strategickému plánování, zejména pro menší města, není vhodný. Důvodem je skutečnost, že robustní zpracování analytických podkladů není v digitální době potřeba. Všechny informace jsou dostupné "ihned", problém spočívá nikoli v jejich přepisování, ale v interpretaci.
18. 1. 2022
Hlavním cílem projektu bylo stanovit směr rozvoje města a vytvořit jeho koncepci na období 2021–2030.
14. 1. 2022
Město Aš připravuje nový strategii rozvoje města do roku 2030. Jako jeden z hlavních podkladů má sloužit komplexní výzkum vnímání kvality života obyvatel.
14. 12. 2021
Město Ústí nad Orlicí mělo vytvořený strategický plán z roku 2014 s platností do roku 2020. Stávající vize i cíle se postupně naplňovali, proto vedení města chtělo vytvořit aktualizaci strategického plánu, kde se bude věnovat oblastem, ve kterých chce něco změnit či nově vytvořit.
13. 12. 2021
Naším úkolem bylo nastavit směřování dalšího rozvoje města, zapojit občany do tvorby strategického plánu a vytvořit jeho koncepci na období 2021–2032.
19. 11. 2021
Hospodářská ročenka hodnotí uplynulý rok v Karlovarském kraji. Na spolupráci při jeho tvorbě jsme se podíleli s hlavním iniciátorem Hospodářskou komorou Karlovarského kraje, s agenturou CzechInvest a samotným úřadem Karlovarského kraje.
15. 11. 2021
V rámci vzdělávání se nám prostřednictvím akreditovaných školení podařilo zvýšit odbornou úroveň znalostí a dovedností zaměstnanců magistrátu. Zorganizovali jsme celkem 56 dnů školení, které navštívilo přes 1 000 posluchačů.
13. 10. 2021
V Kraji Vysočina, u jednotlivých poskytovatelů sociálních služeb, je rozdílná výchozí úroveň strategického plánování a řízení. Přestože strategické řízení není hlavní téma, které se v oblasti sociálních služeb řeší, rozhodl se zřizovatel podpořit proces strategického řízení u pilotních organizací.
13. 10. 2021
Hlavním cílem projektu bylo připravit Karlovarský kraj na čerpání prostředků z připravovaného operačního programu Spravedlivá transformace. Největší výzvou, která před námi stála, bylo vytvoření multidisciplinárního týmu, který by byl schopen dodat požadované plnění v rekordním čase.
11. 10. 2021
Výchozím bodem Strategie bylo definování nové vize, které měla být ambiciózní a reagovat na dynamiku rozvoje celého města.
7. 10. 2021
Cílem projektu bylo získání externího financování náročné rekonstrukce barokního zámku Slavkov-Austerlitz, který patří podle odborníků z CzechTourism mezi nejkrásnější neobjevené památky v Česku.
7. 10. 2021
Cílem koncepce bylo identifikovat fenomény a určit směr, jakým by se mělo město v těchto oblastech dále ubírat.
30. 9. 2021
Předmětem veřejné zakázky bylo poskytování telekomunikačních služeb pro zadavatele a jeho příspěvkové organizace na 30 měsíců.
29. 7. 2021
Nultý ročník jsme jako zkušební navrhli udělat jinak. Otevřít všem. Výborně k tomu posloužila platforma PinCity, kterou město využívá. Odstranili jsme všechny byrokratické překážky.
16. 2. 2021
Cílem projektu bylo vytvoření koncepce rozvoje managementu Olomouckého školství, a to participativním způsobem - tedy se zapojením co nejvíce aktérů.
28. 1. 2021
Sestavování rozpočtu na další rozpočtový (kalendářní) rok je jednou z nejdůležitějších, ale také zároveň nejnáročnější činností volených orgánů města v součinnosti s jeho vedoucími zaměstnanci.
15. 12. 2020
Cílem projektu je implementace metod, postupů a dobré praxe v oblasti finančního řízení města, dále pak zefektivnění plánování a řízení města včetně návrhu nastavení systému řízení příspěvkových organizací.
10. 12. 2020
Na počátku realizace projektu jsme přichystali ambiciózní prvky komunikace a zapojení všech věkových skupin obyvatel do tvorby strategií. Realizoval se průzkum pro menší obce, tak i průzkum pro město Skuteč.
30. 11. 2020
V roce 2020 Statutární město Olomouc připravilo ve spolupráci s AQE advisors rozsáhlé sociologické šetření s názvem Průzkum klimatu města Olomouce v rámci zavádění místní Agendy 21 ve městě. Průzkum měl podat celistvý obraz názorů obyvatel na město.
26. 11. 2020
Cílem projektu bylo na mapovém podkladě vizualizovat dokončené, právě realizované a plánované opravy silnic. Zvolili jsme přístup, který umožňoval okamžitě reagovat na zadání klienta, bez složité implementace a specifického vývoje.
26. 11. 2020
Sestavování rozpočtu na další rozpočtový (kalendářní) rok je jednou z nejdůležitějších, ale také zároveň nejnáročnější činností volených orgánů města v součinnostmi s jeho vedoucími zaměstnanci.
12. 11. 2020
Díky naší spolupráci město Brno vybojovalo další významnou dotaci z evropských fondů ve výši 106 mil. Kč, která je určena na projekt Národní kulturní památky Špilberk – lapidárium a centrum restaurátorských prací.
7. 10. 2020
Vybudovali jsme místo, kde jsou posluchači obklopeni příjemnou atmosférou a mohou se soustředit pouze na svůj rozvoj – academy HUB.
12. 11. 2019
Cílem průzkumu bylo zjištění názorů, připomínek a podnětů obyvatel a zohlednění jejich postojů v budoucím rozvoji města Plzně.
17. 10. 2019
Hlavním cílem projektu bylo vytvořit strategický plán rozvoje města do roku 2025, který stanoví jasnou vizi a cíle, jak se město bude dále rozvíjet.
15. 10. 2019
Předmětem projektu bylo zřízení Centra sdílených služeb společnosti Skypicker.com. naše role spočívala v tvorbě podkladů k projektové žádosti a realizaci projektu.
9. 1. 2019
Hlavním cílem projektu bylo vytvoření - Koncepce Telekomunikační akademie, která bude přesně popisovat, jak bude akademie fungovat v následujících 5 letech.
11. 7. 2018
Naším úkolem bylo připravit novou strategii, která bude postavena na dlouhodobých pilířích rozvoje města, v těsné vazbě s možností čerpání dotací z fondů Evropské unie. Výsledkem byla příprava čtyř strategických dokumentů, více než 50 projektů a zajištění přes jedné miliardy korun.
8. 5. 2018
Cílem je připravit obce na rozhodování na bázi DAT, poskytnout jim zrcadlo a ukázat, jak si stojí v porovnání s ostatními. Chceme přispět k lepšímu rozhodování lidí o tom, kde se usadit.
26. 12. 2017
Cílem je připravit obce na rozhodování na bázi DAT, poskytnout jim zrcadlo a ukázat, jak si stojí v porovnání s ostatními. Chceme přispět k lepšímu rozhodování lidí o tom, kde se usadit.
26. 12. 2017
Cíl našeho interního projektu byl jednoduchý. Prostě si otevřít kavárnu. Skvělou, krásnou. Místo kde bude příjemné jak pracovat, tak jen tak volně trávit čas.
14. 12. 2017
Cílem zakázky bylo vytvoření a implementace Strategie rozvoje Státního pozemkového úřadu (SPÚ) včetně implementace strategického řízení SPÚ a rozpracování strategických cílů do systému měřítek výkonnosti KPI‘s.
11. 4. 2017
Hlavním cílem zakázky je doplnit personální a odbornou kapacitu řídícího orgánu OP LZZ. Naším úkolem byla administrace rozhodnutí o poskytnutí dotace, realizace seminářů pro žadatele a panelových diskuzí, Metodická podpora žadatelů a expertní podpora projektového týmu a kontroly.
12. 4. 2016
Zadavatel vyžadoval nezávislý pohled na plnění rozpočtu za 1. pololetí rozpočtového roku. Díky kvalitnímu zpracování s námi město v této oblasti dlouhodobě spolupracuje a tento dokument pro něj vytváříme každý rok.
7. 3. 2016
Hlavním cílem projektu byl rozvoj a modernizace Studijního a dokumentačního centra (SDC) při vile Tugendhat, jehož úkolem je shromažďovat dokumenty o stavbě, architektovi a stavebnících vily a zpřístupnit je odborné veřejnosti.
1. 12. 2014
Hlavním úkolem byla hloubková analýza možností průběžného financování IPRM včetně případných ekonomických dopadů na město.
19. 10. 2011