Zřízení centra sdílených služeb pro Kiwi.com

9. 1. 2019

Předmětem projektu bylo zřízení Centra sdílených služeb společnosti Skypicker.com. naše role spočívala v tvorbě podkladů k projektové žádosti a realizaci projektu.

Centrum sdílených služeb společnosti Skypicker.com, 09/2015–08/2018, Brno

Anotace

Předmětem projektu bylo zřízení Centra sdílených služeb společnosti Skypicker.com. Centrum bude spravovat IT systémy pro veškeré distribuční úkony v rámci poskytování služeb pro leteckou dopravu – jak v rámci centralizace interních procesů, tak pro externí zákazníky. Veškeré úkony budou realizovány prostřednictvím vlastní unikátní softwarové platformy jak v rámci páteřního systému GDS, tak zejména mimo něj. Externími zákazníky centra budou především nízkonákladové aerolinie, pro které činnost centra vytvoří přidanou hodnotu prostřednictvím provozování vlastního decentralizovaného páteřního systému, který umožní propojování letů jinak nespolupracujících aerolinií. 

Cíl projektu

Cílem projektu bylo vytvoření Centra sdílených služeb, ve kterém bude pracovat minimálně 154 zaměstnanců. Tento počet je dimenzován tak, aby při nonstop třísměnném provozu 365 v roce mohli tito zaměstnanci zajistit správu informačních systémů až pro 40 klientů. Centrum sdílených služeb Skypicker.com bude prostřednictvím vlastní unikátní softwarové platformy spravovat IT systémy pro veškeré distribuční úkony uvnitř i mimo režim GDS. Zákazníkům z řad aerolinií bude Centrum poskytovat služby v oblasti kompletní automatizované správy obchodních případů mimo režim GDS. 

Naše role

Kompletní servis (tvorba podkladů k projektové žádosti, realizace projektu).

Citace

„Díky projektu vzniklo jedno z nejmodernějších center sdílených služeb ve střední Evropě řízené unikátní softwarovou platformou, které dokáže plynule pomáhat zákazníkům leteckých společností z celého světa.“

Závěr

Realizací tohoto projektu bylo zřízení Centra sdílených služeb ve společnosti Skypicker.com v Brně.  Vytvořené centrum je samostatnou funkční jednotkou v rámci společnosti, zodpovědnou za obsluhu centrálního distribučního IT systému pro správu obchodních případů. Zároveň vykonává správu IT systému pro distribuci obchodních případů pro zákazníky, kteří je poptávají jako externí službu (outsourcing). Zákazníky jsou zejména dopravní a letecké společnosti. Zřízením nového centra se podařilo vytvořit 154 nových pracovních míst v Brně. 




Mohlo by vás zajímat